Pagina's

Mijn lijst met blogs

zaterdag 11 december 2010

Zeep: The Battle

Vandaag dus heerlijk op bedrijfsonderzoek geweest in Den Bosch.


LUSH
Het was voor mij de eerste keer naar Lush en ik ken alleen maar mensen die het geweldig vinden. Nou ik dus niet!
Het is er rommelig, de zepen zitten vol met stofvlokken en er stond een verkoopster met een ongelooflijk slonzig uiterlijk de klanten te helpen. Er zijn een paar lekkere geuren bij, maar hoe alles gepresenteerd is vond ik echt schandalig voor die prijzen. Ik ben wel benieuwd hoe de bathbombs hun werk gaan doen, maar als dat niets is, dan was Lush voor mij eens en nooit weer

zepen: Godmother en Rockstar, bathbombs: Cinder Christmas en Mrs Whipped


Rockstar met stofvlokken ( net uit de verpakking, dus ze waren met stofvlok en al ingepakt. Er zaten zelfs wimpers op!)
SABON

Sabon biedt gelukkig een andere ervaring. Bij binnenkomst staan er mooie wasbakken en kun je heerlijke scrubs uitproberen ( zonder dat de verkoopster opdringerig staat te verkopen) De zepen staan er mooi en verzorgd bij en de geuren zijn wat subtieler. Minpunt is wel dat er nergens ingredienten vermeld staan en ook bij navraag wordt er gezegd dat ze deze niet hebben. Beetje jammer, omdat dit wettelijk wel verplicht is.


Mango Kiwi Rose Petal en Vanilla Coconut

Sabon is wel een stuk duurder, maar dat mag ook wel als je kijkt naar de alghele presentatie.

Conclusie: Lush Den Bosch heeft voor mij de reputatie absoluut niet waar kunnen maken en ik stap morgen dus lekker onder de douche met de Body Scrub van Sabon Den Bosch


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...