Pagina's

Mijn lijst met blogs

zondag 23 oktober 2011

Show me the boobies :-)

Al enkele dagen loop ik met de gedachte rond om mijn borsten op het wereld wijde web te zetten.
En dan ook nog eens op het Facebook prikbord van een oud-collega/vage bekende.

Waarom zul je je afvragen?

Deze oud-collega, Ronald Herregraven, heeft in veel opzichten hetzelfde leven als dat ik heb:

  • getrouwd
  • kind(eren)
  • begin/midden 30
  • huis te koop
Het verschil in onze levens zit hem in het feit dat ik niet te kampen heb met een ongeneeslijke ziekte en Ronald wel.

Hij heeft kanker, een vorm die niet meer te genezen is. Heel heftig en heel oneerlijk.

Nu is Ronald iemand met een bewonderenswaardige vorm van humor. Zijn updates omtrent zijn ziekte zijn af en toe hilarisch en zeer openhartig te noemen.
Tijdens 1 van zijn chemokuren is er door hemzelf een oproep gedaan aan het vrouwvolk onder zijn Facebook vrienden. Heel simpel: Plaats je borsten op mijn prikbord en ik voel me een stukje minder ziek :-)

Uiteraard werd hier door enkele dames gehoor aangegeven (overigens allemaal nette, leuke foto's)
In de update hierna werd er gesproken over een klein medisch wonder. Ronald had zich tijdens die kuur vele malen beter gevoeld. Of de borsten hier verantwoordelijk voor zijn valt nog te bezien, maar het lot moet je niet tarten en dus werd er tijdens iedere chemokuur een prikbord vol borsten en decolletés geplaatst.
Steunbetuigingen die het leed wat kunnen verzachten. Leuk dat er steeds meer foto's met een t-shirt van de Stichting No Guts No Glory te zien waren. Deze stichting zamelt geld in voor behandelingen tegen kanker die (nog) niet vergoed wordt door verzekeraars

Om Ronald door de huidige en volgende kuren heen te helpen heb ik vandaag het meest rare vriendschapsverzoekje ever verstuurd : Hi, we waren ooit collega's en nu wil ik je mijn borsten laten zien :-)
Moeten jullie eens raden hoe snel dit verzoek geaccepteerd is.

update: Helaas is Ronald op 28 maart 2013 overleden.


1 opmerking:

  1. Voor diegenen die geïnteresseerd zijn geraakt: op mijn Facebook-profiel vind je onder 'Notities' de updates waar Karin over schrijft.

    Groetjes,
    Ronald Herregraven

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...