Pagina's

Mijn lijst met blogs

dinsdag 29 januari 2013

Beauty review: Victoria's Secret

Hoewel lingerie natuurlijk niet echt in de categorie verzorgende beautyproducten valt, vind ik mijn Victoria's Secret ervaring een post waardig ;-)

Begin januari hebben Man en ik 5 dagen doorgebracht in New York. Geweldig!!!
Veel highlights zoals Empire State Building, Top of the Rocks, Central Park, The Metropolitan en noem maar op gezien.



Op Fifth Avenue Tiffanny's ingelopen, maar helaas werd er niets voor me gekocht :-(
Toch moest er geshopt worden! Dat hebben we op de laatste dag in SoHo gedaan. Veel leuker winkelen en vele, vele malen budgetvriendelijker als shoppen op Fifth Avenue.

Eerste winkel op de lijst: Uggstore
Ik ben geen Ugg fan, te duur en de meeste modellen vind ik niet mooi.
Omdat ze in de US wel erg veel goedkoper zijn, toch gekeken of er iets voor me bij zat.
Hoewel er best leuke modellen stonden.zoals deze:

UGG Australia ankle booties





Toch zijn we zonder Uggs de winkel uitgegaan. Nog steeds erg prijzig voor sloffen ;-)

Daarna was de Victoria's Secret winkel aan de beurt.
Een vriendelijke dame vroeg of ze me kon helpen en ik gaf aan dat ik wilde weten hoe ik de Amerikaanse maten om moest rekenen naar de Europese. Binnen 1 minuut stond ik in een luxe paskamer met een persoonlijke verkoopster. Molly genaamd. Molly gaf me eerst een aantal pasbeha's om zo de maat te bepalen. Dat werd keurig genoteerd op een kaartje met mijn naam en alle namen van de Victoria's Secret BH-stijlen ( zoals Showstopper en Very Sexy Push-Up)


In het pashokje kon ik alle stijlen passen en aan Molly aangeven welke ik wel en welke ik niet leuk vond.
Na zo'n 10 verschillende stijlen gepast te hebben was ik er wel uit.

In de winkel kun je dan je favoriete stijl in de kleur/uitvoering kiezen die je wil. Deze hoef je in principe niet te passen, omdat je dat in het pashokje al gedaan hebt.
Prijs viel mee, dus meteen 2 setjes aangeschaft. Zitten heerlijk!


Nog even de toerist uithangen op Times Square ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...